четвер, 9 червня 2022 р.

Організація роботи методичної комісії та молодого викладача закладу П(ПТ)О в умовах дистанційного навчання

У закладах П(ПТ)О області діє 41 методична комісія загальноосвітньої підготовки, які протягом поточного навчального року працювали над проблемою «Формування компетентностей педагогів через створення єдиного освітнього простору в закладах П(ПТ)О» та 24 молоді викладачі, які відвідували школу молодого педагога та працювали над проблемою  «Сучасні підходи до організації навчання  в умовах змішаного (дистанційного) навчання».

Організацію роботи методичної комісії та молодих педагогів в умовах дистанційного (змішаного) навчання: нові форми та методи роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти розглянуто 09 червня 2022 року під час методичного брейнстормінгу в онлайн-форматі.

 Тетяна БАККА, доцент кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, кандидат педагогічних наук зупинилися на питаннях інформаційно-цифрової компетентності педагога відповідно програми МОН України, поділилися сучасними інструментами та вправами, необхідними для досягнення успіху. 

Досвід роботи щодо організації роботи методичної комісії та молодих викладачів закладу П(ПТ)О: нові форми та методи роботи презентували:

Анна ХАРЧЕНКО «Бренд-бук методичної комісії «Змішане навчання: систематизація роботи від теорії до практики», Тетяна ДУДНИК «Організація роботи викладача суспільних дисциплін в умовах дистанційного навчання: нові форми та методи роботи» (Лебединське вище професійне училище лісового господарства);

Інна ГУДИМ «Сервіс Genially як засіб підвищення мотивації учнів до навчання на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін», Оксана ЦИРУЛІК «Збірник професійно спрямованих завдань з англійської мови з професій «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» (для учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти)» (Сумське міжрегіональне вище професійне училище);

Світлана РУБАНИК «Дистанційне навчання – нова формула успіху методичної комісії закладу П(ПТ)О», Наталія ЗБОРИК «Використання сучасних онлайн-інстументів під час викладання української мови та літератури» (Недригайлівське вище професійне училище);

Тетяна КРАВЧЕНКО «Організація роботи в умовах дистанційного (змішаного) навчання: нові форми та методи роботи в ДНЗ «Білопільське ВПУ»;

Аліна ДУБОВИК  «Використання застосунків Рhet та learningapps під час викладання природничих наук в умовах дистанційного навчання»;

Олена КУКСА «Платформа Canva як інструмент для створення конспектів уроків в умовах дистанційного навчання»;

Юрій БИХОВИЙ «Виховання громадянина – патріота через інноваційні форми роботи на уроках предмета «Захист України» в умовах дистанційного навчання» (Білопільське вище професійне училище);

Ольга СУХОСТАВЕЦЬ «Форми і методи дистанційного навчання

в  роботі методичної комісії природничо-математичних дисциплін»;

Микола ЛОХОНЯ «Цифрові технології,  демонстраційний і фронтальний експерименти на уроках фізики»;

Анастасія МАКУШЕНКО «Організація роботи на уроках математики в умовах дистанційного навчання» (Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну).


Немає коментарів:

Дописати коментар