У закладах П(ПТ)О
області діє 41 методична комісія загальноосвітньої підготовки, які протягом
поточного навчального року працювали над проблемою «Формування компетентностей педагогів через створення єдиного
освітнього простору в закладах П(ПТ)О» та 24 молоді викладачі, які відвідували школу
молодого педагога та працювали над проблемою
«Сучасні підходи до
організації навчання в умовах змішаного (дистанційного) навчання».
Організацію роботи методичної комісії та молодих педагогів в умовах
дистанційного (змішаного) навчання: нові форми та методи роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти
розглянуто 09 червня 2022 року під час методичного брейнстормінгу в
онлайн-форматі.
Тетяна БАККА, доцент кафедри методики навчання суспільних
дисциплін і гендерної освіти Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова,
кандидат педагогічних наук зупинилися на питаннях інформаційно-цифрової компетентності педагога відповідно програми МОН України, поділилися сучасними інструментами та вправами,
необхідними для досягнення успіху.
Досвід роботи щодо організації
роботи методичної
комісії та молодих викладачів закладу П(ПТ)О: нові форми та методи роботи презентували:
Анна ХАРЧЕНКО «Бренд-бук методичної комісії «Змішане навчання:
систематизація роботи від теорії до практики», Тетяна ДУДНИК «Організація
роботи викладача суспільних дисциплін в умовах дистанційного навчання: нові
форми та методи роботи» (Лебединське вище професійне училище лісового
господарства);
Інна ГУДИМ «Сервіс Genially як засіб підвищення мотивації учнів до навчання
на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін», Оксана ЦИРУЛІК «Збірник професійно
спрямованих завдань з англійської мови з професій «Слюсар з ремонту колісних
транспортних засобів», «Електромонтер з ремонту та обслуговування
електроустаткування» (для учнів закладів професійної (професійно-технічної)
освіти)» (Сумське міжрегіональне вище професійне училище);
Світлана РУБАНИК «Дистанційне навчання – нова формула успіху методичної
комісії закладу П(ПТ)О», Наталія ЗБОРИК «Використання сучасних
онлайн-інстументів під час викладання української мови та літератури» (Недригайлівське
вище професійне училище);
Тетяна КРАВЧЕНКО «Організація роботи в умовах дистанційного (змішаного) навчання:
нові форми та методи роботи в ДНЗ «Білопільське ВПУ»;
Аліна ДУБОВИК «Використання застосунків
Рhet та learningapps під час викладання природничих наук в умовах дистанційного
навчання»;
Олена КУКСА «Платформа Canva як інструмент
для створення конспектів уроків в умовах дистанційного навчання»;
Юрій БИХОВИЙ «Виховання громадянина – патріота через інноваційні форми
роботи на уроках предмета «Захист України» в умовах дистанційного навчання» (Білопільське вище професійне
училище);
Ольга СУХОСТАВЕЦЬ «Форми і методи дистанційного навчання
в роботі методичної комісії природничо-математичних
дисциплін»;
Микола ЛОХОНЯ «Цифрові технології, демонстраційний
і фронтальний експерименти на уроках фізики»;
Анастасія МАКУШЕНКО «Організація роботи на уроках математики в умовах
дистанційного навчання» (Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну).
Немає коментарів:
Дописати коментар