Вивчення стану викладання навчальних предметів та рівня навчальних досягнень здобувачів освіти
11 листопада 2021 року обговорено організаційні
аспекти підготовки закладу освіти до державної підсумкової атестації в формі
зовнішнього незалежного оцінювання у поточному навчальному році.
Практичним досвідом роботи з питання «Вивчення стану
викладання навчальних предметів та рівня навчальних досягнень здобувачів
освіти» поділилася Любов МАТЯШ, методист Сумського
хіміко-технологічного центру професійно-технічної освіти.
Увагу учасників
звернено на основні вимоги та орієнтовні напрямки щодо вивчення стану
викладання навчальних предметів; методичний інструментарій, який
використовують під час контролю з вивчення відповідного предмета. Також
розкрито типи та алгоритм системного підходу до аналізу уроку як основної
складової освітнього процесу; розглянуто проблеми, що виникають при вивченні
стану викладання навчальних предметів.
Члени творчої
групи дійшли висновку, що вивчення стану викладання навчальних предметів
– один із основних аспектів аналізу результативності роботи закладу
освіти та підготовки учасників освітнього процесу до ДПА у формі ЗНО.
Немає коментарів:
Дописати коментар