четвер, 11 листопада 2021 р.

 Вивчення стану викладання навчальних предметів та рівня навчальних досягнень здобувачів освіти


11 листопада 2021 року обговорено організаційні аспекти підготовки закладу освіти до державної підсумкової атестації в формі зовнішнього незалежного оцінювання у поточному навчальному році.

Практичним досвідом роботи з питання «Вивчення стану викладання навчальних предметів та рівня навчальних досягнень здобувачів освіти» поділилася Любов МАТЯШ,  методист  Сумського хіміко-технологічного центру професійно-технічної освіти.

Увагу учасників звернено на основні вимоги та орієнтовні напрямки щодо вивчення стану викладання навчальних предметів;  методичний інструментарій, який використовують під час контролю з вивчення відповідного предмета. Також розкрито типи та алгоритм системного підходу до аналізу уроку як основної складової освітнього процесу; розглянуто проблеми, що виникають при вивченні стану викладання навчальних предметів.

Члени творчої групи дійшли  висновку, що вивчення стану викладання навчальних предметів – один із основних аспектів  аналізу результативності роботи закладу освіти та підготовки учасників освітнього процесу до ДПА у формі ЗНО.

Немає коментарів:

Дописати коментар