Роботу в новому 2020/2021 навчальному році розпочато
На вебінар-платформі ZOOM з 08 по 18 вересня 2020 року викладачі з дев’яти предметів загальноосвітньої підготовки закладів професійної (професійно-технічної) освіти області: української мови та літератури, математики, іноземної мови, історії України, фізики, хімії, біології, географії, зарубіжної літератури стали учасниками вебінарів, онлайн-семінару, під час яких обговорили актуальні питання організації освітнього процесу та планування роботи в новому навчальному році. Головний методичний виклик у 2020/2021 навчальному році – це організація навчання учнів відповідно до особливостей епідеміологічної ситуації в області. Зазначена проблема акцентована Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Сумській області. Пріоритетні напрями роботи викладачів, планування роботи та шляхи удосконалення форм і методів роботи з учнями, особливо в умовах дистанційного навчання; використання тестових технологій на уроках і позаурочний час під час підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання, створення сучасних кабінетів як творчої лабораторії викладача, поповнення електронного контенту на інформаційно-методичному порталі НМЦ ПТО у Сумській області було обговорено під час заходів. Вимога сьогодення – упровадження інтернет-ресурсів на уроках, позаурочних заходах. Викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти області поділилися практичним досвідом щодо застосування сучасних технологій в процесі навчання, а саме: організація роботи на платформі MOODLE, складання інтелектуальних аркушів, ДПТНЗ «Роменське ВПУ»; складання тестів у Google формах, ДНЗ «Сумське ВПУ будівництва та автотранспорту»; проведення майстер-класів по роботі в середовищі Google Classroom, ДПТНЗ «Недригайлівське ВПУ»; на віртуальній дошці Padlet, ДПТНЗ «Путивльський ПЛ»; по створенню анімацій, ДПТНЗ «Шосткинське ВПУ»; проведення вебквестів, ДНЗ «Шосткинський центр ПТО» та ін. Матеріали засідань розміщені в блогах методистів НМЦ ПТО у Сумській області «Інтеграл», «Кварк», «Пошук».
Немає коментарів:
Дописати коментар