середа, 15 січня 2020 р.

Від успішного викладача – до успішного учня
Шляхи підвищення якості навчання та підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання обговорено під час онлайн-спілкування 15 січня 2020 року із заступниками директорів з навчально-методичної роботи (методистами), викладачами загальноосвітньої підготовки.
Наталія САМОЙЛЕНКО, директор НМЦ ПТО у Сумській області, вітаючи учасників зібрання наголосила, що «одне з пріоритетних завдань сучасної освіти спрямоване на формування компетентностей учня, який має бути мобільним, комунікабельним, творчо й критично мислячим, прагнучим до саморозвитку та самоосвіти. Завдання викладача — не просто передавати знання, а бути модератором, помічником, щоб навчити учнів самостійно здобувати інформацію».

Валентина ЛАБУДЬКО, Ольга СМОЛЕНКО, методисти НМЦ ПТО у Сумській області, акцентували увагу слухачів на підсумках проведення       ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови і літератури, історії України, англійської мови, математики, фізики, хімії, біології, географії, типових помилках, допущених учнями під час інтелектуальних змагань, та заходах щодо підвищення рівня знань учнів з навчальних предметів.
Викладачами загальноосвітніх предметів закладів професійної (професійно-технічної) освіти Ольгою КАСЬЯНЕНКО, Світланою МАЙКОВСЬКОЮ,  ДНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту»; Альоною КОРОЛЬ, ДПТНЗ «Роменське вище професійне училище»; Анною ХАРЧЕНКО, ДПТНЗ «Лебединське вище професійне училище лісового господарства»;   Наталією ДЗЯБЕНКО,  ДНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу»; Ніною ІВАНОВОЮ, ДПТНЗ «Недригайлівське вище професійне училище» було презентовано досвід роботи щодо якісної підготовки учнів до інтелектуальних змагань. 


Педагоги звернули увагу слухачів на те, що «всебічний розвиток учнів здійснюється не тільки у процесі освітньої діяльності, а й під час проведення різноманітних конкурсів, олімпіад: учні поглиблюють знання з предметів, мають можливість розвивати інтелект, ерудицію, уміння спілкуватися. Успіхів можна досягти лише тоді, коли проведено добре продуману індивідуальну роботу з найбільш здібними та обдарованими учнями».
Особливу увагу приділено питанням організації та підготовки учасників освітнього процесу до якісного проходження зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році.
За підсумками онлайн-спілкування модераторами заходу  окреслено основні завдання на 2020 рік щодо підвищення якості освіти як пріоритетного напрямку роботи закладів професійної (професійно-технічної освіти) в умовах реформування освітньої галузі.
З матеріалами вебінару можна ознайомитися на сторінці "ЗНО-2020".

Немає коментарів:

Дописати коментар