Програма семінару-практикуму
На допомогу керівникам методичних комісій
Форми і методи роботи голів методичних комісій в умовах Нової української школи
Ментальні карти. З досвіду Плигун Т.К.
Диспут «Компетентнісна освіта – вимога часу». ДНЗ «Сумський хіміко-технологічний центр ПТО»
На допомогу керівникам методичних комісій
Форми і методи роботи голів методичних комісій в умовах Нової української школи
Ментальні карти. З досвіду Плигун Т.К.
Диспут «Компетентнісна освіта – вимога часу». ДНЗ «Сумський хіміко-технологічний центр ПТО»
Організація роботи циклової комісії викладачів природничо-математичних дисциплін над єдиною методичною проблемою професійно-технічного закладу освіти. ДНЗ «Конотопське
вище професійне училище»
Моделі розвитку методичної комісії викладачів загальноосвітніх дисциплін. ДНЗ «Білопільське ВПУ»
Інтерактивні технології проведення засідання м/к. Круглий стіл. ДПТНЗ «Сумське ВПУ будівництва і дизайну»
Урок - завжди пошук у моделі розвитку методичної комісії. ДНЗ «Охтирський центр ПТО»
Психолого-педагогічний супровід особистісного зростання педагога. Відокремлений навчальний підрозділ м.Тростянець ДНЗ “Охтирський центр
ПТО”
Нетрадиційні форми роботи методичних комісій. Філія ДНЗ «Охтирський центр ПТО» смт Велика Писарівка
Модель розвитку МК формування професійних компетентностей – шлях до педагога-майстра. ДНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту»
Знаю, вмію, впроваджую. ДНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу»
Моделі розвитку методичної комісії викладачів загальноосвітніх дисциплін. ДНЗ «Білопільське ВПУ»
Інтерактивні технології проведення засідання м/к. Круглий стіл. ДПТНЗ «Сумське ВПУ будівництва і дизайну»
Урок - завжди пошук у моделі розвитку методичної комісії. ДНЗ «Охтирський центр ПТО»
Психолого-педагогічний супровід особистісного зростання педагога. Відокремлений навчальний підрозділ м.Тростянець ДНЗ “Охтирський центр
ПТО”
Нетрадиційні форми роботи методичних комісій. Філія ДНЗ «Охтирський центр ПТО» смт Велика Писарівка
Модель розвитку МК формування професійних компетентностей – шлях до педагога-майстра. ДНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту»
Знаю, вмію, впроваджую. ДНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу»
Шляхи підвищення компетентності педагога в організації освітнього процесу. ДПТНЗ “Роменське ВПУ”
Форми роботи методичної комісії. ДНЗ «Глухівське вище професійне училище»
Реалізація єдиної методичної проблеми педагогічного колективу в рамках діяльності методичного об’єднання викладачів природничо-математичних дисциплін. ДНЗ «Сумське міжрегіональне вище професійне училище»
Знаю, вмію, впроваджую. ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище»
Розвиток пізнавального інтересу учнів до загальноосвітніх предметів у позаурочний час. ДПТНЗ «Конотопське ПТУ»
Нестандартні форми проведення засідань методичної комісії викладачів природничо-математичного циклу – засіб удосконалення педагогічної майстерності педагога. ДПТНЗ “Лебединське вище професійне училище лісового господарства”
Віртуальний кабінет методичної комісії суспільно-гуманітарного циклу. ДПТНЗ “Лебединське вище професійне училище лісового господарства”
Професійне спрямування навчання предметів природничо-математичної підготовки. ДПТНЗ «Недригайлівське вище професійне училище»Віртуальний кабінет методичної комісії суспільно-гуманітарного циклу. ДПТНЗ “Лебединське вище професійне училище лісового господарства”
Немає коментарів:
Дописати коментар